رویه ارسال محصولات

  • هزینه ارسال سفارش‌های برای شهر تهران با الوپیک محاسبه می شود است.
  •  سفارش های خارج از شهر تهران، بسته به نوع کالا (حجم و اندازه) متفاوت است.
  •  سفارش های تا سقف ۳۱ کیلوگرم در شهرهای اطراف، به مبلغ — هزار تومان.

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.سفارشات تهران در ساعت اداری همان روز و در شهرستان ها سفارشات با زمان تقریبی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری و با قابلیت رهگیری سفارش انجام خواهد شد.

همشهری های تهرانی، با انتخاب گزینه پیک موتوری  حداکثر تا ۵ ساعت می توانند سفارش خود را تحویل بگیرند. همچنین با انتخاب گزینه پیک موتوری فوری و پرداخت هزینه آن بصورت پس کرایه می توانند در اسرع وقت (معمولا زیر ۲ ساعت با توجه به طول مسیر) کالا خود را تحویل بگیرند.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن : ۰۲۱۸۸۲۲۹۶۲۴  یا ارسال پیام از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش B/S/H/ part اطلاع داده شود.

  •  در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست باربری هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به این آدرس مراجعه کنید:  سامانه رهگیری مرسولات پست
  • جهت پیگیری سفارش و اطلاع از وضعیت سفارش می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید: پیگیری سفارش